درجه بندی سنی بازی Assassin’s Creed: Syndicate از سوی ESRB اعلام شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 737
نویسنده : رضا
 
ESRB درجه بندی سنی بازی پرطرفدار Assassin's Creed: Syndicate را اعلام نمود.
 

به دلیل: خون، استفاده از مواد مخدر، خشونت و فحاشی، درجه بندی سنی این بازی M یا 17+ خواهد بود. شما می‌توانید توضیحات کامل را در زیر مشاهده نمایید:

 

Assassin's Creed: Syndicate عنوانیست در سبک اکشن ماجراجویی که بازی بازان در آن باید در نقش دو خواهر و برادر در لندن ویکتوریایی به نبرد با دشمنانشان و... بپردازند. همان‌طور که بازی بازان این ماموریت‌ها را به انجام می‌رسانند، در بسیاری از مواقع باید یک هدف خاص را بکشند. 

 

در این عنوان سلاح‌های فراوانی وجود دارد؛ برای مثال: چاقو، سلاح‌های مخفی، سم و... . در ادامه بباید گفت که بعضی مواقع، شما باید به صورت مخفیانه به سربازان حمله‌ور شوید و کار‌هایی همانند شکاندن گردن، کشتن با چاقو و... انجام دهید. در بعضی از صحنه‌ها نیز خون دیده می‌شود. 

 

در کات سینه‌ها و سکانس‌های سینمایی بازی مواردی اعم از: خشونت شدید، فحاشی و استفاده از کلمات رکیم و ناپسند و مصرف دخانیات وجود دارد. 
 
 

 

لازم به ذکر است که بازی Assassin's Creed: Syndicate در تاریخ 23 اکتبر 2015 (معادل 1 آبان سال جاری) برای Xbox One و PS4 و در تاریخ 19 نوامبر 2015 (معادل 28 آبان 1394) برای PC منتشر خواهد شد.

منابع: attackofthefanboy و Gamefa



:: برچسب‌ها: درجه بندی سنی بازی Assassin’s Creed: Syndicate از سوی ESRB اعلام شد , درجه بندی سنی بازی Assassin’s Creed: Syndicate مشخص شد , درجه بندی بازی Assassin’s Creed: Syndicate اعلام شد , اساسین سریپ , Assassin's Creed: Syndicate , درجه بندی سنی , Assassin's Creed: Syndicate , بازی , ESRB , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: